Waarom uw succes

begint bij de

juiste partner.

Waarom we dit doen.

  • Wij willen dat je geen winst laat liggen.

    Bedrijven die stoppen met innoveren, laten kansen en winst liggen. Wij helpen organisaties hun processen en producten continu te verbeteren, zodat ze efficiënter werken en meer waarde creëren. Innovatie zorgt voor duurzame groei en blijvend succes.

  • Wij willen dat je geen materiaal verspilt.

    Materiaalverspilling is onnodig en inefficiënt. We ontwerpen producten en processen die minder grondstoffen, onderdelen en handelingen vereisen, zonder in te leveren op kwaliteit. Dit is beter voor de planeet maar zeker voor uw portemonnee.

  • Wij willen het beste uit mensen halen.

    Wij geloven dat mensen hun tijd niet moeten verspillen aan saai, herhalend werk. Door processen te automatiseren en slimmer te ontwerpen, elimineren we monotone taken, verhogen we werkplezier en besparen we kosten voor bedrijven. Zo investeren we in mensen en hun potentieel.

Waarom kies je voor ons.

Waarom onze expertise hout snijdt.

Als de reden voor onnovatie nog niet duidelijk was.

Product ontwikkeling

  • Het leven zoals we dat nu kennen is ongelofelijk comfortabel vergelijken met slechts 200 jaar geleden maar er zijn altijd nog meer problemen om te verhelpen. Sommige zijn nog nooit eerder opgelost, andere zijn nieuw ontstaan en het negatieve bijeffect van een oplossing. Soms komt iets goeds hand in hand met iets slechts. Misschien niet gelijk maar dat leren we dan over tijd.

  • Wij mensen hebben niet alleen een rationele kant maar ook complexe gevoelens, emoties en gedachten. Zo willen sommige mensen ergens bij horen en andere juist zich afstoten van de norm door een volledig andere kijk op zaken te krijgen of een eigen smaak te ontwikkelen. De drang van mensen om zich te bewijzen is daarbij een enorm groot deel van ons consumisme. Irrationeel gedrag en de zoektocht naar goedkeur resulteert in bloeiende economieen over de hele wereld. Branding, marketing, emotie en psychologie. De gedragswetenschappen geven continu nieuwe ideeën voor producten, diensten en aanvliegroutes of positioneringen.

  • Ook is dit nodig voor organisaties om te kunnen testen wat hun klanten willen en het begin te maken voor verdere groei door middel van Product Optimalisatie

  • De ontwikkeling van nieuwe technologien zorgt ook dat sommige ideën, die simpelweg niet haalbaar waren met de bestaande kennis, nu plotseling wel mogelijk zijn. Vaak resulteet dit in een nieuwe industrie die daarbij weer sijn eigen kleine ecosysteem voedt. Denk aan de komst van de smartphone waarbij miljarden industrieeen zijn ontstaan in allerlei hoeken; hoesjes, app-stores, taxi-diensten, hotels, etc.

Product Optimalisatie

  • Als je wilt blijven groeien zal je moeten blijven innoveren. De beste methode hiervoor is om te blijven proberen. De hoeveelheid experimenten die jij uitvoert versus jouw concurrentie betekend dat jij meer kennis naar je toe haalt. Elk experiment (prototype) geeft nieuwe inzichten en brengt nieuwe kennis in huis. Daarmee versla je jouw concurrentie, altijd.

  • Om oude gebruikers te laten upgraden, nieuwe gebruikers aan te trekken, of om voorgaande vanzelf te laten gaan, de kwaliteit van het product te verbeteren.

  • De kwaliteit verbeteren betekend niet alleen dat er minder klachten komen van gebruikers waardoor de gebruikers ervaring verbeterd en tevredenheid stijgt.

  • Het betekend ook dat het interne personeel dat het product moet assembleren dit sneller, gemakkelijker en veiliger kan doen. Het betekend dat er minder verkeerde leveringen worden gedaan of defecte producten retour moeten worden gehaald.

  • Het betekend dat het verkoopproces beter en eenvoudiger wordt en potentiële klanten sneller kunnen worden overtuigt. Dit geeft werknemers meer plezier en motivatie en zorgt dat er tijd over is voor andere belangrijke zaken. Een werknemer kan meer waarde toevoegen aan de organisatie in dezelfde hoeveelheid tijd.

  • Maar uiteindelijk betekend het dat de winstmarge stijgt en er meer geld overblijft voor organisaties om hun personeel te belonen, betere faciliteiten te bouwen of budget in kunnen zetten voor een investering in een betere bedrijfsvoering die beter is voor ons welzijn en onze planeet.


Een totaalservice voor productontwikkeling.

Van idee tot gelanceerd product. Van theorie tot praktijk.
Lees meer over wat wij voor u kunnen betekenen op onze dienstenpagina.


Een prototype is eenvoudig.

Productie op schaal is moeilijk.

Winstgevend zijn is extreem.

Wij weten hoe je dit bereikt.

Klaar voor verbetering?

Plan een afspraak